За разлика от Нико Хюлкенберг и неговия Уилямс Форс Индия-та VJM03 на Витантонио Лиуци не работи по различен начин зад колите със специална система за обдухване на задното крило, които в момента са Заубер и Макларън.
– По принцип колата ни се влияе страшно много от турбуленция на болид пред нас – сподели за ClubS1 италианецът. – Не знам как е при другите, някои изглеждат много по-стабилни, но не и ние и не чувствам потока да е по-спокоен зад Дженсън и Люис. При всички случаи за нас е трудно да изпреварваме, въпреки добрия мотор.
Според Хюлкенберг обаче зад Макларън струята е много спокойна, а това значи сериозно влияние на системата от канали към задното крило и реално не само по-добра скорост, но и по-нисък разход.
В същото време Лиуци сподели опасенията си от студеното време, въпреки значителното му подобряване днес.
– Твърдите гуми са прекалено твърди – каза италианецът. – Същото беше в първите състезания с мекия тип, но ако е малко по-студено ще е много трудно тук да се използва типът хард.