Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хорнер: Бърни пак изпревари всички ни

Хорнер: Бърни пак изпревари всички ни

35
0

Голяма част от отборите от Формула 1 вече се прибраха по домовете си, но разказите за измъкването от Шанхай и предприетите околни маршрути със сигурност ще са тема на разговор още доста време. Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер и пилотът Марк Уебър пътуваха заедно, като направиха истинско пътешествие, за което англичанинът разказа в интервю за пресофиса на тима си.

– Кристиан, как се прибрахте във Великобритания след Гран при на Китай?

– Стратегия с пет питстопа. С Марк Уебър си тръгнахме от хотела в Шанхай в 4:30 часа сутринта в понеделник сутрин. В 7:15 хванахме полет за Дубай, след това стигнахме до Рим, пристигайки в 20:30 местно време. От там се качихме на полет за Ница, изкарахме една нощ там и рано сутринта във вторник излетяхме за Глазгоу. Мисля, че бяхме на един от първите самолети, летели в британско небе. Кацнахме в Глазгоу около 12:05 часа на обяд, но открихме, че Марк си е забравил паспорта! След като се порадвахме на местното гостоприемство, успяхме да хванем трансфер с хеликоптер от Глазгоу до Оксфордшир и пристигнахме в 16:00 следобед във вторник.

– Себастиан [Фетел] как се прибра у дома?

– Имаше късмет – Бърни Еклестън го взе и доколкото разбрах, са летели до Истанбул. От там Себастиан е хванал полет до Ница и след това се е прибрал с кола. Всъщност е успял да стигне у дома си преди всички ни – още във вторник сутринта. Предсказуемо, Бърни ни би всички по обратния път. Обадих му се от Глазгоу, много горд от факта, че сме кацнали на британска земя, а той ми заяви, че е в офиса си от три часа!

– А как върви прибирането на отбора?

– Голямата част от екипа останаха заедно. Успяхме да им уредим директен полет за днес (четвъртък – б.р.), който пристигна във Великобритания този следобед. Колите и оборудването също пристигат днес, като дори ще са у дома час-два преди отбора.

– Какво влияние оказва забавеното връщане върху подготовката за Гран при на Испания?

– За щастие имаме допълнителни седем дни почивка между китайската и испанската надпревари, така че влиянието е минимизирано. Все още разполагаме с около седмица, за да проверим автомобилите. Множество компоненти вече се произвеждат във фабриката. За работата в завода нямаше никакъв ефект, сега само ще се донапасне синхронът, но закъснението е максимум два-три дни. Сигурни сме обаче, че забавеното завръщане няма да причини каквито и да било сериозни последствия.