Nissan България, заедно с Омникар Ауто, представиха новото дилърство на марката в София.Шоурумът е втори на Nissan в София и пети оторизиран сервиз.
На церемонията по откриване присъстваха генералният директор на Рено Нисан България Оливие Жан, Камен Илчев (директор Nissan), Златомир Ангелов (директор Омникар Ауто), служителите на новооткрития шоурум и представители на медиите.
“С постоянно увеличаващ се пазарен дял в България и в световен мащаб, с Nissan Qashqai като най-продавания кросоувър и с насочен към клиента фокус откриването на нов шоурум за нас беше естествен и дългоочакван момент“, каза Оливие Жан.
„За 6 години като партньор на Nissan, Омникар Ауто успя да открие представителства в Бургас и Пловдив, изгради мрежа от модерни продажбено-сервизни центрове, сформира млади и успешни търговски екипи, допринесе не само за увеличаването на пазарния дял на марката, но и за налагането на различния имидж на иновативна и вълнуваща марка“, допълни Илчев.
Шест години след откриването на първото представителство на Nissan в Бургас, Омникар Ауто стъпва и на пазара в София. Първата копка на новото представителство е направена през януари 2016 година. Новият център се простира на над 1000 кв.м. Общата изложбена площ заема 500 кв. м., върху която са разположени осем експоната. Сервизната част е с обща площ от 550 кв.м., като включва приемна и склад за резервни части.
Инвестицията в обекта възлиза на 3 000 000 лв., като 1 300 000 лв. са вложени в земята, 1 400 000 лв. в сградата и около 300 000 лв. – в оборудване и корпоративна визуализация.
Новото дилърство на Nissan e седмото в България, което внедрява най-новите стандарти на марката за визуална идентичност и подредба. Обособени за няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.
ДОБРЕ ДОШЛИ
В основата на концепцията, стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума не се вижда традиционната рецепция, а „welcome point“, който е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът и търговецът да застанат един до друг, без рецепция-бариера помежду си.
СЛУШАЙ И КОНСУЛТИРАЙ
Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan има за цел да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца.
ОСВЕЖИ СЕ И ИЗБЕРИ ТВОЯ АКСЕСОАР НИСАН
Тази зона предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови филми по Nissan TV или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоя още по-приятен.
АКЦЕНТИ
Две зони показват новостите около Nissan. Едната представя най-актуалните модели и иновации. Другата акцентира върху вълнуващото и емоционално преживяване, а именно Nismo моделите на марката.
Новооткритият център ще посреща клиенти всеки ден от 10:00 до 16:00 часа.