Само Тимо Глок разполага с ревизирания болид на Върджин за Гран при на Испания, но това не му помогна особено в първия ден свободни тренировки на пистата Каталуния. Немският пилот остана последен в подреждането, като имаше проблеми и в двете сесии.
– Според мен просто трябва да разберем малко повече какво е поведението на колата с всички промени по нея. Имаме си работа за утре. Надявам се нещата да се подредят за квалификацията – бе краткият коментар на Тимо.
Бразилският му съекипник Лукас ди Граси е с по-старата конфигурация на болида, но пък за сметка на това нямаше сериозни проблеми днес.
– Разминах се и с техническите, и с хидравличните проблеми. Изкарах добри тренировки, като дори изпробвах някои нови компоненти. Щастлив съм от свършената работа и нямам търпение да продължим прогреса си и утре – заяви Ди Граси.
Техническият директор на отбора Ник Уирт пък не загуби обичайния си оптимизъм, заявявайки, че е окуражен от издръжливостта на новите системи и в частност на тези свързани с горивото.
– От гледна точка на скоростта имаме още работа, но знаците са добри. За първи път бяхме с по-дългата кола и вероятно реакциите й не са ни съвсем добре познати. Ще отнеме известно време, докато научим особеностите на шасито – допълни Уирт.