Само около шест месеца след откриването на поръчките за новия Opel Mokka X, компактният SUV (Sporty Utility Vehicle) модел потвърждава възложените му надежди за успех. 100 000 клиенти в цяла Европа вече направиха своите поръчки за третия по значимост модел в гамата на марката Opel.
Първите поръчки на Mokka X в Европа бяха направени към края на месец май, a през септември, новият модел постепенно започна да се появява в салоните на европейските представителства на Opel. На пазара в Германия например, Мokka X успя да изпревари сериозната конкуренция и дори да заеме върхова позиция в изключително оспорваната ранглиста по брой нови регистрации в SUV сегмента през ноември. Освен това над половината от всички поръчани автомобили Mokka X притежават най-високото ниво на оборудване(“Innovation”).
Моделът Mokka X даде възможност на Opel да достигне до нови групи клиенти, които ценят индивидуалния характер и изискания дизайн, мощното задвижване и уникалните предложения в областта на технологиите и комуникационната свързаност. Докато яката външност показва ясно готовността на новия модел за приключения отвъд границите на утъпканите пътища, вътрешното пространство е елегантно и комфортно. Teхнологичните нововъведения включват предните светлини с изцяло LED елементи, свръхмодерната фронтална видеокамера Opel Eye и отличните инфоразвлекателни системи с прожектиране на смартфон функции и системата за персонална комуникация и мобилни услугиOpel OnStar.
“Mokka е истинска история на успеха за марката Opel. До момента сме получили 670000 поръчки от момента на пазарната премиера в края на 2012 година. Наистина успяхме да попаднем в десятката на потребителското търсене с нашия компактен SUV и новата Mokka X пасва идеално във всичко това,” отбеляза Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване в Opel. “A през следващата година ще повдигнем летвата още по-високо с представянето на нашите новиCUV модели Crossland X и Grandland X в този важен, бързо растящ пазарен сегмент.”
Моделите Crossland X и Grandland X са част от голямата продуктова офанзива на марката Opel, включваща премиерите на 29 нови модела в периода от 2016 до 2020 година. Не по-малко от седем нови автомобила ще бъдат представени и през 2017 година – повече от когато и да било преди в рамките на една година. Новите CUV (Crossover Utility Vehicle) модели ще се включат в съревнованието в един извънредно бързо растящ пазарен сегмент – прогнозите сочат, че пазарният дял на SUV/CUV моделите в Европа ще отбележи близо трикратно увеличение в периода от 2007 дo 2017 година.