И двата болида на Върджин не финишираха в Монако, но все пак си извлякоха доста полезни изводи от втората надпревара с ревизираното си шаси, с което отново бе само Тимо Глок.
– На старта имах проблем и загубих позиция спрямо Лукас [ди Граси], но първата ми обиколка бе наистина добра, благодарение на което си върнах мястото и освен това задминах [Ярно] Трули на Льовс. Това ме изведе зад Хейки Ковалайнен, с когото поддържахме близка скорост. При мен обаче се износиха прекалено много задните гуми, а освен това спирачките ми създаваха грижи. Накрая при казиното задното окачване се счупи и това сложи край на състезанието ми – обясни немският пилот.
Ди Граси от своя страна оказа сериозен отпор на Фернандо Алонсо (Ферари), докато испанецът си пробиваше път в колоната в началото на надпреварата. Бразилецът удържа атаките му в продължение на няколко обиколки и дори предизвика гнева на Алонсо, който размахваше вбесено ръка от кокпита си. Проблемите на бразилеца дойдоха малко след това.
– Имаше нещо объркан с едно от колелата и това ме извади от битката. Разочароващ край на уикенда, но се надявам нещата да се оправят в Турция – заяви Ди Граси.
Задно дясно колело е причината за отпадането на Лукас, поясни техническият шеф Ник Уирт.