Люис Хамилтън заяви, че не иска смяна на механиците си в екипа на Мерцедес за 2017 г. За сезон 2016 г. голяма част от неговия екип от механици бе заменен с този на Розберг, като обслужващите до тогава Люис отидоха при Нико. В хода на сезона Хамилтън получи доста технически проблеми и в крайна сметка загуби титлата от Розберг. Той не обвини за загубата размяната, но каза, че ще разкрие как се е стигнало до нея в книгата си след 10 години.
„Следващата година ще говоря с Тото (Волф) и ще му кажа: Виж, не искам момчетата ми да бъдат сменяни, заяви Хамилтън пред Channel 4. – Искам да запазя и всички мои инженери. Няма и един механик, който трябва да напусне. Надявам се, че ситуацията ще остане същата. Аз съм отдаден на тях (механиците) и се надявам и те да са такива към мен. Сега вече съм техния единствен световен шампион и се надявам, че те оценяват и уважават това.”
Според германското издание Auto Bild Хамилтън не искал за съотборник Паскал Верлайн през 2017 г. Люис смятал младока за много бърз пилот, който може да му създаде проблеми. Затова и в Мерцедес се опитвали да привлекат Валтери Ботас от Уилямс, като пак според изданието в тима на Франк Уилямс вече са били убедили Фелипе Маса да остане. Което ще позволи на екипа от Гроув да пусне Ботас в Мерцедес.
Според отказалия се от спорта Нико Розберг избирането на Верлайн за негов заместник в Мерцедес би било по-рисково решение от това да бъде взет Ботас. „Верлайн е нашата германска надежда за бъдещето, заяви Нико пред Sky Германия. – Ботас е по-развит пилот и със сигурност Паскал би бил малко по-рисков избор, но може би той може да е още по-успешен.”