Шевролет все още не са пуснали модела си Волт на пазара, но въпреки това компанията вече обмисля по-евтини възможности за произвеждането на втората му генерация.
Според един от шефовете на Дженерал Моторс – Карл Щраке, сегашната система за задвижване на модела е прекалено скъпа и върху това трябва да бъде поработено, защото в противен случай колата няма как да се бори ефективно с Тойота Приус.
Батериите на Волт струват 10 000 долара, затова в момента GM търсят други варианти, един от които е дори роторен двигател. При него обаче разходът на гориво е сравнително висок, което в този случай е проблем.
Другите варианти включват двуцилиндров бензинов мотор и дизелов двигател, но все още всички тези варианти се проучват от инженерите.
„Бъдещето на автомобила никога не е било толкова интересно, колкото е сега. Големият въпрос е каква точно задвижваща система ще се появи“, заяви Щраке.