Найджъл Менсъл е добре след катастрофата си в самото начало на тазгодишните 24 часа на Льо Ман, съобщиха от медицинския център на трасето. Световният шампион във Формула 1 за 1992 г. бе задържан там за преглед, но за щастие е без сериозни контузии след удара си в мантинела.
Междувременно Пежо дръпнаха леко по време на втория час от надпреварата, като колата с №2 и Монтани зад волана излезе начело при първите спирания в бокса. Редът се запази след вторите питстопове, преминаващи значително по-спокойно в гаража на Пежо – без познатата доскоро суматоха и нервничене. Френските коли диктуваха спокойно темпото, докато четвъртото Пежо – на Орека – има повече грижи и се бори с Ауди-тата. Каращият го Никола Лапиер се отбраняваше от Тимо Бернхард (Ауди R15 №9), но след боксовете излезе с приличен аванс напред. Зад него пък редът бе Ауди №7 пред №9 и №8 (управлявани съответно от Макниш, Бернхард и Фаслер).
Малко след маркера два часа и половина от началото на състезанието обаче една от заводските коли на Пежо отпадна. Автомобилът с №3 и екипаж Бурде/Лами/Пажно, който вървеше втори (а преди това спечели първата позицията на стартовата решетка), получи повреда в предното окачване. Педро Лами опита да го закара до бокса, но докато стигне дотам повредите бяха вече непоправими. Ударът бе особено болезнен за родения в Льо Ман Себастиен Бурде, който особено след като направи най-бързата обиколка в квалификациите, се надяваше на значително по-добро представяне и видимо трудно се справяше с провала в бокса на тима си.
– Готвиш се шест месеца за това състезание, а то приключва след три часа – можете да си представите колко трудно е да се преглътне подобно нещо – бе коментарът от страна на пилотите.
Колегите им бяха уведомени за повредата, а Никола Лапиер изрази общата надежда, че подобно нещо няма да се случи с останалите заводски Пежа.