Поради засиления интерес към новия електромобил в различни региони на територията на САЩ General Motors обяви решението си компанията да добави още няколко премиерни пазари за Chevrolet Volt.
Първоначално Volt ще се предлага на седем обособени градове и региони в САЩ – по-късно тази година продажбите на крайни клиенти ще стартират в Калифорния; Вашингтон, федерален окръг Колумбия; Остин, Тексас и град Ню Йорк. През първото тримесечие на 2011 година се очаква Chevrolet Volt да постъпи и в представителствата на марката в Мичиган, Ню Джърси и Кънектикът, както и в останалата част на Тексас и Ню Йорк.
GM обяви своите планове за производство на 10 000 екземпляра Chevrolet Volt към края на 2011 година и на допълнителни 30 000 бройки Chevrolet Volt през 2012 година в завода на GM в Детройт-Хамтрамк, щата Мичиган. Графикът на компанията предвижда Volt да бъде на разположение на клиентите във всичките 50 американски щата в рамките на 12 до 18 месеца след момента на пазарната му премиера. Марката Chevrolet предвижда изграждането на сервизна мрежа с национално покритие чрез оторизирани сервизни дилъри на Chevrolet Volt в периода на разгръщането на пласментната кампания в рамките на 12 дo 18 месеца.
За да отбележи подобаващо присъединяването на нови премиерни пазари, Volt взе участие в маратона „Freedom Drive“ с дължина 2 860 километра със старт в Остин на първи юли. Спирките по трасето включваха Литъл Рок, щата Арканзас; Нешвил, щата Тенеси; Вашингтон, федерален окръг Колумбия и Филаделфия, а финалът на пътешествието не в град Ню Йорк – тъкмо навреме за празненствата по случай националния празник в Деня на независимостта четвърти юли. Маратонът „Freedom Drive“ демонстрира за пореден път уникалната способност на Volt да се движи в продължение на около 60 километра като класически електромобил на изцяло електрическа тяга, както и възможността за изминаване на общ пробег от над 500 километра, като през цялото време автомобилът ползва електричество за движението си при всякаква скорост и условия.