Новостите по Макларън МР4-25 ще бъдат използвани само след цялостен анализ и преценка на рисковете и предимствата от тях, категоричен бе шефът на отбора от Уокинг Мартин Уитмарш. Екипът му се отказа от сериозни подобрения по автомобила на Силвърстоун в Англия, след като в петъчните тренировки резултатите не бяха добри и имаше технически проблеми с автомобилите.
– Отборът ни преживя поредица от изключително успешни стартове, но въпреки това не изпитваме никакво съмнение относно това, че трябва още да подобрим представянето на МР4-25, ако искаме да останем в челото на борбата за титлите. Според мен Силвърстоун демонстрира, че и за момент не се успокояваме – както в агресивното си търсене на подобрения, така и в случаи като този, когато ни се наложи да премахнем новите части и да се доверим на предишната конфигурация на болида си, въпреки липсата й на скорост в сравнение със съперниците. Амбицията и решителността печелят световни шампионати, а мисля, че ние притежаваме перфектната смес от тях, както видяхме и в предишния състезателен уикенд. А това е наистина удовлетворяващо – коментира Уитмарш.
Изпитанията на планираните по принцип за Германия нов под и дифузьор продължиха след старта на Силвърстоун:
– В дните след британската Гран при бяхме в технологичния си център, където проведохме куп изпитания на различните стендове плюс проби в аеротунела, за да сме сигурни, че развитието на обдухвания с горещ въздух дифузьор е по-коректно. Разбира се, последната оценка ще е на пистата. Затова и ни предстои сериозна работа в петък на Хокенхайм. И двамата ни пилоти ще правят директни сравнителни тестове с различните подове. Ако резултатите от тях са положителни, ще разгледаме варианта за използване на новия под през останалата част от уикенда. Но това решение ще бъде взето след цялостен анализ на рисковете и предимствата – заяви още Уитмарш.