Нито една от осемте коли, които се задвижват с двигатели на Косуърт тази година, не е получавала проблем с агрегата си в 12-те изминали състезания от този сезон.
Тази година компанията се върна във Ф1 като доставчик на новите отбори и този на Уилямс и до момента генералният мениджър на Косъурт – Марк Галахър, е изключително доволен от постигнатото.
„Силно вярвам, че свършихме невероятна работа, доставяйки конкурентни, ефективни и надеждни двигатели на една трета от отборите в решетката тази година.
Имайки предвид дистанциите, постигнати в Унгария, общата натрупана дистанция от агрегата СА2010 на Косуърт в 12-те състезателни уикенда е малко над 58 000 км, като през всичкото това време не сме получили нито една повреда.
Видяхме два двигателя да се сваряват, но това бе резултат от повреди по шаситата и охладителната система, като в резулат на това водата изтече. Единият път бе при Испания Рейсинг в Бахрейн, а вторият – при Лотус в Монако. Това обаче не бяха повреди в самите двигатели. И имайки предвид, че нашите конкуренти имаха преднина от три години, мисля, че постигнатото е забележително.
Сега очакваме с нетърпение Спа и Монца, за да видим как ще се представим на трасета, където двигателите могат да подвият опашка. Уилямс искат повече точки за шампионата във всяко състезание, а ние искаме да стъпим на подиума.
Огромен прогрес има и при Лотус, Върджин и Испания Рейсинг и беше много приятно да видим, че проблемите със сигурността, които те имаха от време на време, най-накрая се изпариха в неделя“, обясни Галахър.