Себастиен Льоб, Дани Сордо и Яри-Мати Латвала заемат челните три позиции в рали Германия след края на първия ден. Французинът има аванс от 9,5 сек. пред съотборника си в Ситроен Сордо и 1:04.7 мин. пред пилота от заводския тим на Форд Латвала.
Победителят в седемте последни издания на немската надпревара – Себастиен Льоб, стартира доста силно настоящото състезание. Той постигна най-бързи резултати в началните три отсечки (SS1, SS2 и SS3) преди обедния сервиз.
Следобед същите три специални етапа се повториха.
В SS4 най-добър резултат записа Петер Солберг, който изостана с повече от 2 мин. още сутринта заради спукана гума. Сега, норвежецът призна, че има план и е определил по колко секунди от аванса на съперниците си трябва да топи във всяка отсечка, за да приключи рали Германия на добра позиция.
В подреждането в етапа Солберг бе следван от Льоб и Сордо, които по-този начин затвърдиха позициите си в челото на генералното класиране.
В SS5 Льоб, Сордо и Солберг отново бяха най-бързите. Именно след този етап Мико Хирвонен (Форд) изпадна от 4-а на 5-а позиция. Финландецът бе изместен от пилота на Ситроен Джуниър Тийм Себастиен Ожие заради по-добрите резултати на французина.
Последната за деня отсечка SS6 бе спечелена от Дани Сордо.
След нея генералното класиране преди началото на втория ден от рали Германия 2010 се оглавява от Льоб. После се подреждат: Сордо, Латвала, Ожие, Хирвонен, Дювал, Уилсън, Райконен, П. Солберг и Блок.
Първият етап от утрешния ден стартира в 7 ч. и 48 мин. местно време.