Екипът на Форс Индия се размина с точките в Гран при на Италия и ще се бори упорито да е в топ 10 в Сингапур, за да запази шестото си място при конструкторите.
– Сингапур е истинско улично трасе – нещо като кръстоска между Валенсия и Монако. Някои части са сигурни с големи осигурителни зони – особено в поредицата завои 1-2-3, но има множество завои, които са истинско предизвикателство за преминаване – обясни немският пилот на тима Адриан Сутил. – Както всички знаят, ще се състезаваме през нощта, така че цялостният подход е различен. През последните две години това не бе проблем, а сега би трябвало да е още по-лесно, тъй като усъвършенстваме техниката с всеки изминал сезон. Карането на осветление пък минава чудесно. Миналия сезон беше наистина светло, така че всичко се виждаше нормално.
Най-трудното изпитание за състезателя и тима му ще е пак да записват редовни класирания сред първите 10 до края на сезона, но те са готови за предизвикателството:
– Този път целта ни трябва да са точките. Уилямс направиха страхотно състезание в Италия и определено намалиха разликата [спрямо нас], така че трябва да се стегнем. В Сингапур има малко места за изпреварване и квалификацията е особено важна, така че ще се стараем всичко да потръгне от самото начало. Показахме, че имаме кола, която е способна да стигне топ 10 – бяхме само на няколко стотни от Q3 на Монца. За първи път от Унгария насам пък ще се състезаваме на конфигурация, изискваща високо аеропритискане. В тази връзка имаме някои аероподобрения плюс нови елементи за болида, предназначени специално за пистата в Сингапур. Нямам търпение – направихме страхотно състезание в Монако, а в Унгария щяхме да сме в точките, ако не беше инцидентът в питлейна. Надпреварата в Сингапур не е била най-късметлийския ми старт досега, но имам шанс да оправя това – допълни Сутил.