Пилотите на Ред Бул бяха най-бързи и във втората тренировка за Гран при на Сингапур и потвърдиха прогнозите за превъзходство на RB6 на градското трасе. Себастиан Фетел оглави подреждането след тур с меките гуми за този уикенд, а второ време постигна съотборникът му Марк Уебър. Дженсън Бътън (Макларън) остана трети, а Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън заеха следващите позиции. Макар разликите да изглеждат големи, предвид дългата писта всъщност съперниците на Ред Бул бяха по-близо отколкото в предишните състезания, а показаните времена в секторите и различните конфигурации на колите обещават интрига утре и в неделя.
Втората тренировка започна без забавяне върху почти напълно изсъхналата след бурята преди обяд писта с температура на асфалта 28 градуса и 30 на въздуха. Пилотите на Макларън бързо излязоха начело с времена с около 5 сек по-добри от резултатите сутринта. Двата болида бяха обути с втория нов комплект твърди сухи гуми за днес. Адриан Сутил с Форс Индия обаче зае позиция между тях, показвайки отново добра скорост с автомобил, в който не бе монтиран F-duct. Фелипе Маса също продължи работата си от сутринта без да ползва системата. В същото време пилотите на Макларън и Ред Бул бяха с нея, както и колата на Алонсо. Испанецът обаче имаше различна програма от тях днес и след само 2 тура се прибра в пита. Малко по-късно излезе на пистата за първа серия и се движеше с темпо близко до това на съперниците си от Уокинг.
Пилотите на Ред Бул само направиха по един опознавателен тур и се прибраха. И двамата ползваха разработката за обтичане на задното крило.
След няколко обиколки Алонсо загря гумите и поведе с време 1:49.376 мин, което бе с почти 0,4 сек под топвремето на Бътън. Маса бе почти на 2 сек и изглеждаше, че вероятно както и на Монца системата F-duct бе по-добрият избор, нищо, че тя влошава с няколко процента притискането. В края на серията си обаче Маса се доближи с 0,788 сек до новото топ време на съотборника си – 1:48.661 мин – и това подсказваше, че не случайно във Ферари се колебаеха дали да ползват системата или не.
Още в първите 30 минути Хайме Алгерсуари пръв сложи меките гуми супер софт, но едва не се разби след контакт със стените. Миг по-късно начело излезе Фетел, който бе по-бърз от Алонсо с десета в началото на реално започналата си същинска серия. Уебър на свой ред бе много близо, като бяха потвърдени думите в почивката между тренировките на Ейдриън Нюи, че Ред Бул всъщност не са били засегнати сериозно от промяната в правилата за заздравяване на крилата и пода и голямата им сила са не те, а работата на обдухвания от газовете двоен дифузьор, който създава по-добро сцепление от съперниците. В къса втора серия Фетел слезе до 1:47.824 в обиколка, а Уебър бе трети. Алонсо все пак оставаше между тях и то с тур по-къса серия. След още две обиколки австралиецът изпревари и него.
С използваните вече гуми и пак със старото предно крило Бътън не подобри времето си. Двамата с Хамилтън имаха определено и по-различна програма с дълга втора серия, но ако при Дженсън все пак скоростта бе добра, то Люис стигна едва 9-то място, също ползвайки старото крило, а не новата разработка, която заснехме снощи. В края на серията си обаче, когато колата олекна, Хамилтън даде второ време и прогнозите се заплетоха още.
В същото време приятелят му Адриан Сутил първо облиза стената, а след това счупи окачването на своя VJM03 при преминаване на бордюрите.
Алонсо се появи на пистата за нова серия добавени обиколки към предишната по-къса поредица, пак с твърдите гуми и на свой ред даде второ време зад Фетел – на 0,153 сек! След още обиколка испанецът подобри времето на германеца и на практика даде най-добрия резултат с твърдите гуми за деня, което обещава много интересна битка в неделя.
След секунди обаче Бътън поведе с меките гуми, а Фетел бе още по-бърз, но и той вече беше с тях. Германецът слезе до 1:46.974 мин. Хамилтън също сложи супер софт, но бе 4-ти в първия си тур, на над 1 сек. Както и Бътън, той вече работеше с новото предно крило, чийто ефект бе добър и при двамата. Уебър обаче бързо се доближи до съотборника си и позициите бяха изместени с една, а зад пилотите на Ред Бул оставаха Бътън, Алонсо и Хамилтън.
Фернандо на свой ред премахна F-duct-а преди серията си от обиколки с меките гуми и изчака малко във времето. Даде най-добро време в първия сектор, което остана рекордно за деня и подобри резултата си във втория, но на 18-ти завой преди влизането в трибуната облиза стената и след това колата блокира в следващата крива.
В последните 10 минути и двата Макларън-а минаха през бокса и прекъснаха дългите си серии от обиколки с меки гуми, за да заменят новото предно крило със старото и да съберат данни. Обиколките със старите елементи бяха оцветени неизменно в жълто и при това бяха със значителна разлика в темпото от туровете с новото крило.