Техническият директор на Уилямс Сам Майкъл направи обичайния си разбор след състезание – за представянето на Рубенс Барикело, Нико Хюлкенберг и FW32.
– Отборът имаше доста подобрения по FW32 за Сузука. Представиха ли се новите компоненти според очакванията?
– Имахме подобрения по спирачките за FW32 на Сузука – последните за този сезон. Новите компоненти работиха добре и при двете коли в състезанието.
– Как се отрази съботният порой на подготовката за квалификацията и надпреварата?
– Не разполагахме с обичайното време в третата тренировка за проби с малко гориво в болидите, така че това редуцира подготовката за квалификацията. Но пък същото важеше и за останалите отбори.
– Болидът бе много конкурентоспособен в тренировката за място на грида – и двамата пилоти стигнаха последния сегмент, но Рубенс не бе доволен от представянето на колата в състезанието. Какви проблеми имаше той?
– Рубенс се обади, че автомобилът му е нестабилен по време на надпреварата, като освен това имаше проблем и с вибрации. Анализираме данните, за да определим причината и да не позволим да се случва повече.
– Нико не тръгна много добре на старта, а след това бе ударен от друг болид малко преди първи завой. Имаше ли той някакъв технически проблем при потеглянето от грида?
– За съжаление Нико отпусна съединителя прекалено рано на старта. Осъзна го навреме, за да не допусне фалстарт, но представянето му в този момент явно пострада, докато се опитваше да влезе в ритъм.
– Деветото място на Рубенс скъси разликата между Уилямс и Форс Индия на две точки в подреждането при конструкторите. Колко важно е шестото място за отбора и какво развитие ще има в последните три старта?
– Винаги е важно да се класираш колкото се може по-напред в шампионата на конструкторите, защото от това се определя доходът, който получаваме от FOM (Formula One Management) за следващия сезон. Ето защо целта ни за последните надпревари е да спечелим тази шеста позиция. Нямаме повече планирани нови компоненти за FW32 за остатъка от сезона.
– Предстои първата Гран при на Корея в историята на спорта. Подготвени ли сте за старта на Йеонгам?
– Направихме симулация на обиколка въз основа картата на пистата. Това ни позволи да определим началните настройки за крилата и предавателните числа.
– Отборът ще е на летище Кембъл тази седмица – каква работа ще вършите?
– Аеротестове на права, за да изпитаме някои елементи, планирани за 2011 г.