Ред Бул
Себастиан Фетел (43 обиколки)
Марк Уебър (17 обиколки):
– Не бях особено дълго в колата днес, така че истинската работа започва утре. Имаше някои инсталационни грижи, нещо с педалите и отне повече време от очакваното. Не беше най-гладкият възможен ден, но се връщаме на писта утре. Страхотно е, че момчетата се справиха и новата кола вече е в изпитания, така че нямам търпение наистина да я карам.
Йън Морган (шеф на отдела състезателни инженери):
– Себастиан вървеше сравнително по програма сутринта. Имаше няколко забавяния, но нищо страшно. За съжаление загубихме известно време при смяната на пилотите заради инсталационни проблеми. След започване сесията на Марк той успя да направи две серии обиколки, за да се аклиматизира към новия болид.
Уилямс
Рубенс Барикело (50 обиколки):
– Подобрихме колата спрямо вчера. Сутринта имаше електрически проблем и момчетата свършиха перфектна работа, като го оправиха. След това доста бързахме, тъй като трябваше да дам колата на Пастор. Свършеното снощи по реглажите е допринесло за известен напредък. Все още не сме постигнали оптимален баланс, но вървим в правилната посока.
Пастор Малдонадо (29 обиколки):
– Адаптацията ми към новия болид премина страхотно. За първи път седнах в FW33 и съм наистина щастлив, че започнах работа. Утре ще натрупам още опит и ще продължа да се уча да разбирам автомобила.
Сам Майкъл (технически директор):
– Сутринта имахме проблем с даваща на късо бобина и тестови сензор, което ни коства два часа [загуба] с Рубенс. Затова малко удължихме програмата му, за да поработи върху настройките и да подобри разбирането си за FW33. Пастор пое нещата следобед и се аклиматизира към автомобила и електрониката. Не свърши нищо по реглажите, тъй като ще се занимава с тях утре.
Форс Индия
Пол ди Реста (111 обиколки):
– Вече разбираме много по-добре поведението на гумите Пирели и разликите между смесите, особено по отношение на представянето им в къси и дълги серии, както и с различни количества гориво. На този етап не гоним време за обиколка, а само да съберем достатъчно добра информация. Чувствам се добре и се интегрирам чудесно в отбора, където има наистина прекрасна атмосфера.
Доминик Харлоу (директор инженери):
– Днешната програма бе за сравнение на типовете гуми, тъй като условията на трасето се подобриха. В течение на сесията би трябвало да стигнем подобни на състезателни условия – по отношение на направените обиколки. Беше интересна тренировка, като освен това се трудихме по развитието на някои системи за VJM04. Адриан [Сутил] ще е в колата утре за последния ни ден във Валенсия.