Според Робърт Кубица новите гуми Пирели в момента се износват по-бързо, отколкото тези на Бриджстоун, които се използваха до миналата година.
В сряда полякът за първи път седна в новото Рено R31 и въпреки някои дребни технически проблеми, успя да навърти общо 104 обиколки. Той пробва както меките, така и средните по твърдост смеси на Пирели и установи, че износването е доста бързо.
„Да кажем, че гумите имат доста бързо износване, затова ще бъде много важно да се справим с тях по-добре и може би да променим малко настройките, за да ги пазим повече и да извлечем повече полза от тях.
Мисля обаче, че пистата във Валенсия е доста по-различна от останалите писти и често тук колите не се държат така, както трябва и поведението им е доста по-добро на пистите, участващи в календара. Затова се надявам именно това да е ситуацията тук и не смятаме да се тревожим прекалено много относно впечатленията ни от днес.
Направихме сто обиколки с KERS и регулируемото задно крило, като и двете системи се представиха много добре и не ни създадоха никакви проблеми. Задното крило работи добре и е наистина мощно оръжие. Но е малко разконцентриращо, защото на някои места трябва да го активираш заедно с KERS-а. Затова е доста трудно да комбинираш перфектното опериране с тези две системи, поне през първия ден„, обясни Кубица след края на първата си тестова сесия във Валенсия.