Лотус
Ярно Трули:
– Усещането за автомобила е доста добро, но проблемът този следобед ограничи времето ни на писта. Въпреки това все още сме там, където искахме – близо до средата на колоната в автомобил с голям потенциал за развитие. Според мен може да очакваме много от колата, така че съм наистина позитивно настроен и нямам търпение да продължа работа утре.
Дитер Гас (спортен директор):
– Сутрешната ни сесия бе чудесна. За първи път успяхме да свършим някаква съществена работа по настройките, започнахме да разбираме и аеродинамиката на автомобила. За съжаление следобед имахме малък проблем, заради който се забавихме, но тимът поправи нещата и Ярно успя да кара още 45 минути до края на сесията. Ще прегледаме проблемните зони още веднъж тази вечер, за да сме сигурни, че няма да ни повлияят и утре.
Заубер
Джеймс Кий (технически директор):
– Днешният ден бе продуктивен за нас. Сутринта започнахме с някои базови излизания. Беше планирано да се кара до свършване на горивото, което е и причината колата ни да спре на пистата. След това се съсредоточихме върху реглажи, спирачна система и т.н. Следобед направихме сравнителни тестове, за да научим повече за механичните настройки. Въпреки спиранията на сесията намерихме добра посока на работа. Днес използвахме само гуми от типовете медиум и хард. През втората част на изпитанията карахме с най-твърдата смес – и тя се износва, но не толкова зле. Програмата приключи с тренировки на стартове.
Серхио Перес:
– Много съм щастлив от начина, по който протече деня. Навъртяхме добро количество километри и научих много. Ставам все по-уверен във всички процедури и с автомобила. Чакам утрешния ден с нетърпение.
Уилямс
Сам Майкъл (технически директор):
– Страхувам се, че денят не бе никак продуктивен за нас. След първата загряваща обиколка се появи проблем с хидравличния повдигач на задното крило. Това лесно се поправя, но загубихме много време в местене на части наоколо, за да извадим колата на писта. От позитивна гледна точка късно следобед направихме пълен аеротест.
Рено
Виталий Петров:
– Нещата се развиха много по-добре днес в сравнение с Валенсия и поне успяхме да направим много обиколки. Отново обаче загубихме време заради теч на масло в средата на деня, но наваксахме на пистата. Следобед свършихме доста работа по реглажите. В момента е важно да разберем как работят гумите. Открихме, че има доста голямо износване на задните и това бе една от причините за затрудненията ни при намирането на правилни настройки. Продължих да използвам KERS и подвижното крило днес, като това премина добре и без проблеми.