Столичната градска галерия стана домакин на пищно събитие – премиерата на най-новия модел от гамата на Chevrolet – Orlando! Яркия дизайн на модела бе съчетан с живите изпълнения на артистите от музикалния театър на откъси от мюзикълите „Коса“ и „Ах, този джаз“.
Сред гостите се забелязаха много представители на артистичния и бизнес елит. Те усетиха духа на забавление и ваканция, който марката Chevrolet се е постарала да вплете в характера на своя първи европейски ван. Той е създаден на основата на показания за първи път през 2008 година концептуален модел Chevrolet Orlando – истински семеен автомобил, съчетаващ практичността и гъвкавостта на седемместното вътрешно пространство и впечатляващия по обем багажник.
Дизайнът на Orlando е отчасти близък до този на вановете, отчасти типичен за модерните кросоувър-модели, с което решително разчупва правилата в този традиционно консервативен сегмент от пазара – новият модел демонстрира ярка индивидуалност и различие с масовия вкус.
Той е еднакво удобен за бизнес и за свободното време на семейството. Автомобилът ще се предлага с три двигателя и три нива на изпълнение.
Премиерата на Orlando oтбелязва началото на промяна за Chevrolet Europe, където се възприема единното глобално означение на нивата на оборудване – бъдещите модели на Chevrolet вече ще се означават с LS, LT и LTZ.
Orlando съчетава практичност, удобства и много добра цена. Тя започва от 23 730 лв. без ДДС за бензиновия двигател и от 26 775 лв. без ДДС за дизеловите версии. Сериозно предимство е, че седемте фабрични места на модела дават право на данъчен кредит.