Заубер
Серхио Перес (90 обиколки; проби на новия аеропакет за С30, сравнения и измервания представянето на нови компоненти, работа по настройки за адаптиране на променената кола към гумите):
– Сутрешната сесия премина чудесно с всички нови неща, които имаме на Каталуния. Следобед обаче започнахме работа повече от час по-късно заради хидравличен теч, но в крайна сметка наваксахме в известна степен изоставането. Надяваме се Камуи [Кобаяши] да успее да довърши всичко утре. В четвъртък ще се съсредоточа върху подготовка за надпреварата в Мелбърн.
Форс Индия
Нико Хюлкенберг (31 обиколки; аеротестове, работа по KERS и сравнение на гуми):
– Беше чудесно да карам пак болид от Формула 1, след като за последно ми се случи преди около месец във Валенсия. Това бе и първото ми излизане с VJM04, така че имаше доста нови системи, с които да свикна, като KERS и подвижното задно крило. За пилота определено има повече работа за вършене сега, информацията е по-голямо количество за възприемане. Програмата ни приключи малко по-рано [от планираното] заради технически проблем, но се вижда, че вървим в правилната посока по отношение първата част на годината.
Пол ди Реста (38 обиколки):
– Добро представяне, като се има предвид всичко [случило се]. Загубихме малко време след обяда, тъй като момчетата още оправиха появил се по-рано проблем, но след като веднъж излязох на писта, работата беше наистина продуктивна. За първи път бях със системата KERS, като всичко с нея премина добре.Едновременното включване на системата [за движение] на задното крило и KERS-а отнема известно време, докато свикнеш, но с времето ще стане по-лесно. Очаквам с нетърпение продължението на програмата ни, като утре ще съм целия ден в болида.
Торо Росо
Себастиен Буеми проведе изпитанията за отбора на трасето до Барселона, като използва за първи път шаси STR6 3. Изпаднал елемент в самото начало на сесията доведе до повреди по колата и на предно ляво колело, което забави сериозно екипа – швейцарецът успя да излезе чак следобед. Той кара само с твърдия тип гуми (хард), като програмата бе съсредоточена върху аероизмервания и проби на предно крило.