Сузуки показаха първите снимки на тазгодишната им машина в новата й разцветка. Последното 800-кубиково Сузуки GSV-R ще се управлява единствено от Алваро Баутиста, който заяви, че поведението на машината спрямо миналата година е осезаемо подобрено, като е работено особено сериозно върху скоростта при излизане от завой.
Подобрен е и балансът на рамата и шарнирът и като цяло разпределението на масите е много по-благоприятно отпреди. Новият GSV-R има най-иновативния софтуер за управление на двигателя, който Сузуки някога са ползвали, като с него японците се надяват да сведат до минимум склоността на мотоциклета да отлепва предната си гума при ускорение посредством по-плавната крива на мощността, която може да се постигне с новото ECU.
Разцветката на мотоциклета отново е дело на Трой Лий дизайн, а за първи път новото Сузуки ще се появи с нея на последния предсезонен тест в Катар.