Екипът на Ситроен ще гони челно класиране в рали Швеция идния уикенд след слабото представяне на тима в първия кръг от сезона на WRC в Монте Карло. В него и двамата пилоти на тима с новата спецификация на автомобила C3 WRC – Стефан Льофебр и Крис Мийк не завършиха според очакванията, като първият заседна в пряспа и счупи съединителя, а Мийк счупи окачване след удар в бордюр. Льофебр все пак завърши 9-и. Само Крей Брийн с миналогодишната кола DS3 се представи на ниво и финишира 5-и.
Затова тимът се готви много сериозно за Швеция, като подготовката не мина по идеалния начин, тъй като миналата неделя Мийк се обърна по таван и изпитанията за него приключиха преждевременно. Пилотът пое напълно отговорността за инцидента, като обясни, че е отворил широко завой и е попаднал в канавката. За щастие екипажът се отърва невредим, а колата без големи поражения.
„Ако изключим инцидента, денят премина добре и направихме добър прогрес, заяви Мийк. – Доволен съм от изминатите километри и от подготовката. Ако катастрофата се беше случила по-рано, щяхме отново да излезем да тестваме. Но денят беше почти приключил и нямаше смисъл. След разочароващото Монте Карло, за мен и тима е трудно да се чувстваме уверени за Швеция. Но ще се по-силни за това и следващите състезания. Идвам за това състезание с цел да спечеля.”
В Швеция Брийн ще кара за първи път с новия Ситроен C3, докато Льофебр ще бъде с миналогодишния DS3. „Много съм развълнуван от предстоящия ми дебют с C3, заяви Брийн. – Чаках това нещо цял живот. Имам добри спомени от това рали. Миналата година в него карах за първи път автомобил на Ситроен от WRC. Тази снежна настилка повече прощава малките грешки. Чувствам се уверен при такива условия, но не знам какво да очаквам.”
Спортният шеф на Ситроен Рейсинг Ив Матон добави: „Анализът на рали Монте Карло показа, че слабото ни представяне се дължи на серия от изолирани инциденти, а не на някакъв голям и основен проблем. За Швеция се надяваме на по-добър резултат. Крис Мийк отново ще се стреми към победата, докато Крейг Брийн ще трябва да се учи и да се подобрява в първото си рали с C3.”