С нови компоненти за предната част на модела пристига отборът на Уилямс в Малайзия, където в края на тази седмица ще е втората надпревара от световния шампионат на Формула 1.
– На Сепанг доминират две комбинации от високоскоростни завои плюс сериозно количество криви, които се взимат по-леко. Има три дълги прави и настройките са насочени към първите две секции, а е ефективността на колата се отплаща чудесно. Очакваме задното крило да е с по-голямо влияние при изпреварванията – повече, отколкото имаше в Австралия – обясни техническият директор Сам Майкъл. – В Малайзия ние ще сме с няколко новости по предната част на FW33 плюс още подобрения по KERS-а и решения за проблемите с трансмисията, изпитани в Мелбърн. Ще е интересно как колата ни ще се представи на тази средно до високоскоростна писта, като целта ни е и двата болида да финишират в точките – допълни той.
Рубенс Барикело харесва пистата и обича да се състезава на нея. Според него трасето ще е сериозно изпитания и за гумите освен за автомобилите и състезателите. Съотборникът му Пастор Малдонадо пък познава конфигурацията, тъй като е карал там в GP2 Азия през 2009 г.
– След трудно начало на сезона в Мелбърн, вече съм готов за Малайзия. Чувствам се по-уверен и в колата, в екипа, въпреки резултата от Австралия – заяви венецуелският дебютант. – Според мен ще успеем да извлечем повече представяне от автомобила, тъй като той има сериозен потенциал, а и ние не спираме да работим. Целта ни е да се подобряваме старт за старт. Иска ми се да съм в топ 10 и в квалификацията, и в надпреварата, а и мисля, че е възможно.