За втора поредна година в зала 4 на Интер Експо Център в София BMW Group България организира търговско изложение BMW и MINI ЕКСПО, представящо програмите за сертифицирани употребявани автомобили BMW Premium Selection и MINI Next. То ще продължи от 28 април до 1 май 2011 г. с работно време от 10,00 до 20,00 часа.
По време на събитието посетителите могат да избират от над 100 налични в България употребявани автомобили BMW и МINI. Всички те покриват изключително високите стандарти за сертифициране по програмата – възраст на не повече от 5 години, пробег до 120 000 км, доказан произход и сервизна история и ползват 24 месечна гаранция и услугите на BMW и MINI мобилен сервиз.
Високите стандарти, които тези две програми налагат, гарантират същото високо качество на продуктите и обслужването при продажбата на употребявани автомобили, каквото е валидно при продажбата на нови автомобили BMW и MINI и дават възможност на потребителите да притежават употребяван автомобил без рискове свързани с произхода му и нивото на сервизно обслужване.
BMW и MINI ЕКСПО интегрира всички етапи от избора до покупката на сертифицирани употребявани средства за индивидуална мобилност BMW и MINI. В рамките на изложението представители на BMW Financial Services предлагат индивидуални решения и информация относно финансирането, лизинга и застраховането на автомобили с марка BMW и MINI. За всички сделки по време на събитието и до 31 май 2011 г. се предлага преференциален лихвен процент. Предварително одобрение за финансиране на покупка се получава в рамките на един час.
Специален акцент в рамките на изложението е автомобилът MINI Rebel. Създаден специално по повод премиерата на MINI Next той напълно отговаря на името си. Визията на MINI Rebel не само отразява характера и имиджа на марката, но и илюстрира почти неограничените възможности за индивидуализиране, които MINI предлага, както за нови така и за употребявани автомобили.
Концепцията, специално създадена за повода, е повлияна от поп арт културата, на която MINI е ярък символ. Като ясна препратка са използвани ситотехниката на Анди Уорхол, комикс символиката на Рой Лихтенщайн и образът на Майкъл Кейн, който изпълнява главната роля в оригиналния филм The Italian Jоb. Тези елементи са обединени от недвусмислената заявка „rebel without а stop“, която не само препраща към култовия филм „Rebel Without a Cause“ – един от първите символи на поп арт културата – но и категорично описва имиджа на бранда.
Техническото изпълнение е апликация със специално фолио на американската компания за автомобилна графика 3М, която техника е сред най-новите тенденции в автомобилната индустрия за персонализиране на автомобили. Освен че демонстрира огромната творческа свобода при индивидуализирането, демонстрираната апликация е и с високи експлоатационни показатели.
За лесен и бърз избор по всяко време на автомобили от двата бранда в България е разработена електронна платформа www.bmw.bg/usedcars Тя е достъпна безплатно и предлага възможности за търсене по различни критерии, като предоставя пълна информация за конфигурацията и техническите данни за всеки от предлаганите автомобили. От 1 май 2011 г. възможностите на електронната платформа ще бъдат разширени и в резултатите ще бъдат включени над 4000 автомобили от системата на BMW AG в Европа.