Себастиен Льоб (Ситроен) спечели рали Аржентина 2011 буквално в последния специален етап. Това е общо шестата победа на французина в латиноамериканската надпревара.
Втори след победителя Льоб финишира пилотът на Форд Мико Хирвонен (+2,4 сек.), а трети е другият състезател на Ситроен Себастиен Ожие (+7,3 сек.).
През началните два дни в рали Аржентина уверено водеше Яри-Мати Латвала от Форд. По време на следобедните етапи на ден 2 обаче в автомобила на финландеца – Фиеста RS WRC се появи механична повреда и той изпадна назад в класирането. Тогава лидерството се пое от Ожие.
Още със стартирането на този последен ден 3 обаче Ожие допусна грешка, преобърна се в завой и нанесе щети по предната част на автомобила си. Същевременно съотборникът му Льоб записа етапна победа и се изкачи до второ място в генералното класиране. Разликата на световния шампион с лидера Ожие спадна от 43,7 на 21,5 сек. Трети в генералното бе Хирвонен (Форд), който в отсечката на няколко пъти удари крайпътни стени.
Кен Блок пък спука гума, а Матьо Уилсън имаше проблеми с преодоляването на водно препятствие в отсечката, но в крайна сметка и двамата финишираха успешно.
След втората за деня отсечка Льоб сведе разликата в генералното между себе си и лидера Ожие (който нямаше серво на волана вследствие на случилото се в предходния етап) почти на половина – до 12,8 сек.
Предпоследната отсечка в програмата на рали Аржентина 2011 бе суперспециален етап, с който най-бързо се справи П. Солберг, следван от Льоб и Хирвонен.
Финалният етап бе т. нар. Power Stage (на най-бързите трима той носи бонус точки за класирането в шампионата). Спечели го Солберг, за който това бе малка компенсация за загубата на мястото на подиума заради технически проблеми. Хирвонен и Льоб завършиха втори и трети. В резултат Льоб успя да открадне победата от Ожие, а само на 2,4 сек. от него остана съперникът му от Форд Хирвонен.
Следващият кръг от световния шампионат е рали Гърция – 16-18 юни.