Лош късмет сполетя Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000) и Крум Дончев (Peugeot 207 S2000) във втората скоростна отсечка „Любница 1“ на Рали България 2011, в която и двамата спукаха предна дясна гума и отидоха назад в класирането. В това време Петър Гьошев с Peugeot 207 S2000 продължи да води във временното класиране. Втори в подреждането е друг български екипаж – Ясен Попов/Дилян Попов с Mitsubishi Lancer Evo IX R4. Попов изостава с по-малко от 10 сек. от Гьошев.
Трети в класирането е италианецът Лука Бети на 10,2 сек. от лидера. Четвърти в подреждането е водачът във временното класиране в Европейския шампионат Лука Росети с Fiat Abarth Grande Punto на 14,4 изоставане. Игнат Исаев, Антонин Тлустяк, Мачиеж Ржежник, Фатих Кара, Иван Ганчев и Сжимон Рута допълниха местата в Топ 10. Димитър Илиев изостана до 12-то място, а Крум Дончев е 13-ти. Тодор Славов също спука гума, но води в класирането в своя клас (2WD). Славов е 18-ти в генералното класиране и има предимство от повече от 1 мин. от своя пряк съперник Рок Турк.
Официални резултати Карта на етапа
Изказвания след SS2 Любница 1:
Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo IX R4), 2-ри във временното класиране:
Още не сме влезли в темпо. Загряваме, защото не съм карал отдавна. Направили сме добър избор с гумите, защото ние карахме с меки, а повечето ни колеги бяха с твърдите. Успял съм да ги запазя по-добре. Много кал и камъни между Любница и Мухово. На един от завоите имаше толкова голям, че чак ми отнесе волана. Доволни сме от резултата.
Лука Бети (Skoda Fabia S2000), 3-ти:
„Всичко при нас е перфектно. Колата е много добра. Чуваме леки звуци от скоростната кутия, но няма нищо притеснително. Разбрахме, че българите са спукали гуми, но при нас всичко е ОК. Продължаваме да се борим.“
Димитър Илиев (Skoda Fabia S2000), 12-ти:
„Жалко. Бяхме втори след първия етап, на 0,4 от Гьошев. Движехме се много добре, а колата бе отлична. Направихме грешка с избора на гуми. Жалко, но това е част от играта. Остава ни само да се борим да завършим.“
Крум Дончев (Peugeot 207 S2000), 13-ти:
„Спукахме предна дясна гума. Движехме се много добре в SS1 с останалите българи и бяхме събрани в само една секунда. Колата беше много добра. Не сме се отказали и ще се борим до края, до където имаме възможност.“
Тодор Славов (Renault Clio R4), 18-ти в генералното класиране, 1-ви в клас 2WD:
„Спукахме гума около Любница. Първоначално спадаше, но след това се наложи да я сменим. Мислехме, че ще изкараме отсечката, но трябваше да сменим гумата. Пред моста на стената се движехме пред два от суперите, но за съжаление спуканата гума ни връща назад. Доволни сме от настройките.“