Тимът на Ферари работи по ново, по-меко предно крило от известно време и екипът дори го е тествал като структура в свободните тренировки за надпреварите предишния месец, но се е отказал от използването му в самите състезания.
Информацията разкрива италианското списание Ауто Спринт, пояснявайки, че според думите на Фернандо Алонсо целта на новия елемент е не просто да се прилепя по-близо до асфалта на правите, а да осигурява на колата по-добро поведение в завоите.
– Това беше само тест – казва Алонсо. – Още сме далеч и имаме работа.
В днешната първа тренировка, тази сутрин на пистата Спа-Франкоршамп Скудерията използва отново последното си крило с 3 елемента, но след обяд изпита модифициран вариант на предното си крило от преди Гран при на Великобритания – само с два елемента, като задният е с променен профил и малък ъгъл на атака заради характера на скоростните участъци в Белгия.
Нито един от вариантите не направи впечатление видимо да има по-голямо огъване.
Ферари ползва този сезон и специално покритие от долната част на крилата (като кожа на акула), за които ClubS1 писа през юни.