Шефът на тима на Хаас Гюнтер Щайнер бе доволен от началото на тестовете в Барселона за втория сезон на тима във Формула 1. Кевин Магнусен записа 4-и резултат вчера и направи 51 обиколки, като част от времето бе пропуснато заради негова грешка и контакт с мантинелите на десети завой.
Въпреки това в тима бяха доволни, като Щайнер заяви, че данните са близки до тези, които са били очаквани като темпо, спиране, преминаване на завоите. Той бе категоричен, че новата задвижваща система на Ферари, с която и Хаас разполага, е стъпка напред, но бе предпазлив в анализа на представянето й, спрямо версията от миналия сезон.
„Със сигурност е крачка напред и данните от работата й са такива, каквито очаквахме, каза Щайнер. – Трудно е да се направи пряко сравнение със системата от миналия сезон, защото всичко е различно – колата, теглото, гумите и още изобщо не сме на етап да търсим максимална скорост и натоварване.”
Щайнер обясни още, че след проверките на системите и аеродинамиката като базово състояние, тимът работи и по измерване на износването на гумите, които са с 25% по широки, но колите са доста по-тежки и ги натоварват различно и като аеропритискане в завоите, на правите и при спиране.
Щайнер обясни още, че Хаас не са представили колата си с малко Т-крило, което бе монтирано на болида, не защото са искали да скрият или са копирали Мерцедес, а защото самият елемент е станал готов в неделя през нощта. Днес в кокпита на Хаас продължава да работи Кевин Магнусен, който предпочете американския екип пред офертата да остане в Рено.