Фелипе Маса (Ферари) бе най-бърз във втората свободна тренировка за Гран при на Индия. Втори – на 0,088 сек – бе Себастиан Фетел (Ред Бул), а трети се нареди съотборникът на бразилеца Фернандо Алонсо (на 0,224 сек).
Работата започна без забавяне от самото начало и Фетел бързо оглави подреждането с 1:28.014 мин, следван от Бътън (на 0,218 сек) и Уебър (на 0,800).
В Рено изпробваха различно задно крило спрямо сутринта, а Виталий Петров бе и с друга скоростна кутия, а междувременно Пастор Малдонадо излетя от трасето и заседна в зоната за сигурност. Това сложи край на сесията за венецуелеца и подготовката му за надпреварата е почти никаква след повредата на мотора му преди това.
Пробите на трасето продължаваха и Хамилтън свали под 1:28 мин – на 1:27.261. Англичанинът вървеше наистина добре, но малко преди началото на сесията бе оповестено наказанието му – преместване с 3 места на грида заради пренебрегване на двойни жълти знамена. Това определено не бе добра новина, като се има предвид, че Люис свали още от времето и бе още по-бърз (1:26.618). Отговорът на Фетел бе незабавен – 1:26.492. Германецът вдигна още темпото и свали до 1:26.320 с втория комплект нов софт.
Фернандо Алонсо пък караше със старото предно крило с три елемента. Във Ферари са съсредоточени върху изпитания на елементи и за автомобила си за догодина, като един от основните е именно предното крило – проби имаше още в миналите стартове. Маса пък изтърва колата, но успя да се върне, а малко по-късно бе най-бърз в средния сектор. Междувременно испанецът имаше проблеми при спирането си и в отбора може би ще имат доста работа през уикенда.
Немалко пилоти изпускаха управлението на колите си, имаше дори излетели в тревата, но без сериозни инциденти. Трасето все още бе доста мръсно и настилката хлъзгава.
В средата на времето Фетел бе начело, а втори излезе Маса – на 0,269 сек, а Хамилтън – трети на 0,298.
Много назад в подреждането се движеха състезателите на Мерцедес. Нико Розберг бе едва 17-ти след 16 тура, а Михаел Шумахер – последен след осем. В 50-ата минута от времето пък Жером Дамброзио се удари тежко и сесията бе спряна. Белгиецът излезе невредим от Върджин-а си, след като излетя на 11-ти завой и разби задната част на болида в предпазните бариери на 12-ти. Сесията бе подновена след няколко минути, когато маршалите преместиха на безопасно място колата.
Съперниците от Ред Бул и Макларън се озоваха едновременно на пистата в началото на последния половин час за подготовка днес, а скоро след тях излязоха и повечето им колеги. Фетел свали най-доброто постижение до 1:25.794, но след това започна по-дълга серия. Алонсо пък сложи новото предно крило, за да провери поведението на колата си и с него.
20 минути преди края Маса излезе с втория си комплект софт (в Скудерията последни използваха новите си гуми) и във втората си бърза обиколка даде най-добро време – 1:25.706. Той също бе с новото предно крило. По това време повечето изпитания вече бяха с много гориво в автомобилите. Времената варираха от 1:25 до 1:32 мин за обиколка. Абсолютно всички бяха на трасето и се образува сериозен трафик. Така в крайна сметка Маса остана най-бърз за втората тренировка пред Фетел, Алонсо и Хамилтън.