Peugeot започва в България рекламна кампания, свързана със филма „Приключенията на Тинтин“ 3D. Създаденият телевизионен клип на Peugeot пресъздава много убедително филма. Той представя търговски предложения, наречени „В търсене на добрата сделка“ и поставя автомобилите Peugeot в света на персонажа. Кампанията се провежда в над 20 страни в Европа, Африка и Азия.
Peugeot разчита и на интернет, за да зарадва Тинтинофилите с играта „НАМЕРИ 50“. Целта на играта е да се открият 50 обекта, които се срещат в приключенията на Тинтин. Наградата е екскурзия до Брюксел, с посещение на Музея на художника Ерже – авторът на Тинтин, като победителите ще бъдат определени с жребий.
В представителствата на Peugeot в България вече стартира търговската кампания „В търсене на добрата сделка“. Малките представители на гамата – 206+ и 207 са с отстъпка от 12% и подарък: 4 зимни гуми. Коледните преференциални цени за 308 са с отстъпка от 13%, а за Partner – от 14%. Предложението се допълва от собствен лизинг с лихва 4,9%, фиксирана за целия период на лизинга.
„Приключенията на Тинтин“ 3D излезе на екран в България от 4 ноември 2011.