Себастиан Фетел загуби състезание за първи път от Корея през 2010 г. насам заради технически проблем: германецът спука гума малко след старта на Гран при на Абу Даби. Той поведе след изгасването на семафорите, но във втория завой изтърва контрола над колата си заради проблема. Заедно с тима си Ред Бул той ще се опита да разбере каква бе причината за спукването, въпреки че от гумата не бе останало кой знае какво, докато се прибере в бокса.
– На излизане от първи завой всичко изглеждаше нормално и при завиването за втория почувствах нещо странно отзад вдясно. Наложи се изведнъж да овладявам автомобила, но там не можеш да се справя, а гумата бе прекалено съсипана. При връщането ми в пита вече имаше сериозни повреди по окачването и други компоненти, така че нямаше как да продължа. Нямаше какво да направя – всичко останало през уикенда го свършихме по най-добрия възможен начин – обясни пилотът.
Лично Бърни Екълстоун дойде да утешава Фетел в бокса на Ред Бул. Германецът в крайна сметка седна на питуола при инженерите, за да проследи надпреварата.
Марк Уебър от своя страна се бори през голяма част от надпреварата с Дженсън Бътън, но така и не успя да задмине англичанина. Когато най-накрая се озова пред него, се наложи да спира в последния тур за гуми и загуби подиума.
– При втория ми бокс сложихме отново меки гуми в опит да обърнем състезанието. Струваше си да пробваме. Двете DRS-зони никак не са леки. В първата е лесно да изпревариш, но не толкова във втората, така че всеки път като задминавах Дженсън, той си връщаше позицията. В първия бокс освен това загубих допълнително време – коментира австралиецът, след като финишира четвърти на Яс Марина.