Екипът на Ситроен ще гони реванш за слабото си началото на новия сезон в WRC. Екипът не постигна желаните резултати в Монте Карло и Швеция, като според хората в тима липсата на достатъчно добра подготовка за двете надпревари е основната причина за неуспеха. В това състезание отборите за първи път тази година ще карат на чист макадам, след смесените условия от асфалт, лед и сняг на Монте Карло и снежните преспи на Швеция.
За френския тим по прашните отсечки ще карат Крис Мийк с навигатор Пол Нейгъл и Стефан Льофебр с копилот Габен Моро с модела C3, разработен изцяло по новите правила с по-широки крила и по-голям рестриктор на турбото. За да се подготвки добре за Мексико, екипът прекара няколко дена на тестове в Испания, където двамата пилоти се концентрираха по работата върху окачването и настройките на активния централен диференциал.
„Екипът ни продължава да работи с решителност, каза спортният шеф на Ситроен Ив Матон. – По време на тестовете миналата седмица тествахме някои принципни настройки и това ни помогна да индентифицираме областите, в които можем да се подобрим. Стремим се към добро представяне в Мексико. Имайки предивд стартовата позиция на Мийк в първия ден, той ще се опита да бъде сред лидерите. Стефан ще трябва да бъде на позиция да запише точки за отборния шампионат.“
„Това е едно от ралитата, които харесвам, заяви Мийк. – Мисля, че се движихме в правилната посока по време на тестовете . Въпреки загубата на мощност, би трябвало ралито да е много забавно за каране. Не трябва да бъдем твърде агресивни зад волана, за да нямаме загубата на време. Много съм доволен, че ще карам в суперспециалния етап в Мексико, където атмосферата ще бъде като на състсезание от Формула 1.“
„Освен в рали Великорбитания, не съм карал на друго рали на макадам от Полша през юли миналата година, каза от своя страна Льофебр. – Тестовете ми помогнаха да опозная нещата. Успях да намеря настройките, които ми дават увереност в колата. Забавлявах се при единственото ми участие в Мексико през 2015 г. Доволен съм, че се връщам там.“