Сезонът в световния шампионат за туристически автомобили приключи и шампионът за 2011 г. е ясен след последната надпревара – това отново е Иван Мюлер, но той трябваше да води битка до последно със съотборника си в Шевроле Роб Хъф, за да запази короната. Това е трети успех на французина, който бе пръв през 2008 г. със Сеат и миналата година с Шевроле. Така той се изравни с Анди Приол и неговите три титли, спечелени в периода 2005-2007 г. с BMW.
Мюлер и Хъф останаха претенденти за короната в последния кръг от шампионата на прочутото и безпощадно улично трасе в Макау. Роб се бори със зъби и нокти още от първия старт там, като поведе пред Иван и Габриеле Таркини. Пилотите финишираха в този ред (като междувременно имаше и катастрофи, заради които колата за сигурност излиза два пъти) и авансът на Мюлер в генералното класиране падна на 13 точки.
В решителното последно състезание Том Коронел направи невероятен старт от втора редица и поведе, но в 3-ата обиколка бе изпреварен от Хъф (задминал преди това и Михел Никяер). Мюлер също си проправяше път напред, като последователно спечели позиции спрямо Таркини, Франц Енгстлер и Мехди Бенани. При това подреждане Хъф и Мюлер щяха да са с равни точки накрая, с равен брой победи (по 8), но вторите места щяха да дадат предимство на Иван (8 срещу 6).
Французинът обаче се постара да не оставя съмнения и два тура преди финала взе и третото място от Никяер, а след това времето не стигна на напористия Таркини да го гони. Отпред Хъф бе безапелационен, но и втората му победа в Макау не стигна, за да победи съотборника си. Британецът остана на 3 точки от Мюлер и се наложи да приеме вицешампионските почести.
Сезон 2011 г. в WTCC бе белязан от тотална доминация на Шевроле. В 12-те кръга (общо 24 състезания) пилотите на екипа (Мюлер, Хъф и Ален Меню) взеха 21 победи, с по една останаха Коронел, Енгстлер и Таркини. Тримата състезатели със светлосините Круз-ове пък си поделиха полпозишъните съвсем по равно – всеки от тях има по 4.