С по-конвенционална скоростна кутия ще е тимът на Уилямс в новия си болид FW34, за да може да използва качествата на двигателя Рено.
През миналия сезон трансмисията на FW33 бе една от най-авангардните в падока, много ниска и компактна. Тя освобождаваше голямо пространство пред долния елемент на задното крило, но създаваше и много грижи. Сега тимът ще използва по-стандартна концепция, която да пренася без проблеми по-високия въртящ момент на мотора на Рено спрямо Косуърт в средните работни режими.
Трансмисията е част от новия пакет в задната част на колата, разработен от екипа на Майк Къфлан.
Междувременно в Гроув на Пастор Малдонадо и Бруно Сена тренират усилено на симулатора, като венецуелецът заяви пред Sky, че целта на тима този сезон ще е редовното печелене на точки и влизане в топ 10 на квалификациите.
През 2011 г. Уилямс преживя най-лошия си сезон от официалния си старт през 1978 г., завършвайки първенството едва на осмо място при конструкторите.