Едва ли не тайно, тихо и внимателно отборът на Испания Рейсинг представи на своя интернет сайт първите снимки и детайли около своята нова кола за 2012 г. Първоначално идеята бе колата да бъде представена в Барселона, където отбора трябваше да кара на започналите днес предсезонни тестове, но неуспехът на краш теста на ФИА не позволи на испанците да реализират първоначалните си намерения.
Дали публикуваната на снимката кола е финалната версия на болида все още не е ясно. F112, с който Педро де ла Роса и Нараин Картикеян ще стартират в Австралия има доста общи неща с моделът от миналата година. Единствено в областта на носа има промяна, но и тя, както при всички останали отбори, е предизвикана от промените в регламента.
Колата от миналата година пък бе доразработка на шасита на Далара от 2010 г. Отборът на Испания Рейсинг редовно страда от финансови проблеми, а след напускането на Колин Колес от поста шеф на екипа, организационните проблеми също станаха безброй. Все още не е ясно, дали екипът въобще ще успее да стегне редици и да участва на първото състезание за сезона, което ще се състои в Мелбърн на 18 март.
Технически данни на HRT-Cosworth F112:
Двигател: Cosworth CA2012 (V8, 2400 куб. см)
Максимални обороти: 18.000 об/мин
Тежест на двигателя: 95 кг. (минималната определена от ФИА тежест)
Шаси: Карбонов монокок
Предно окачване: двойни А-рамена, усилието се пренася по системата пушрод
Задно окачване: двойни А-рамена, усилието се пренася по системата пушрод
Амортисьори: линеарни, хидравлични
Волан: изграден от карбон, синтегрирана електрони
Система за управление: хидравлична система на HRT със сервоусилвател
Скорости: 7-степенни, секвенциални, полуавтоматични, подготвени от Уилямс
Съединител: карбонов, многопластов
Спирачки: Дискове и накладки от карбон
Спирачни апарати: с 6 цилиндърчета
Колани: OMP
Електроника: стандартно ECU на Microsoft-MES
Батерия: 12 волта
Джанти: от магнезиеви сплави
Гуми: Pirelli P Zero
Ширина: 1.800 мм
Височина: 950 мм
Следа отпред: 1445 мм
Следа отзад: 1420 мм