Хонда трябва да разбира по-добре състезателната култура на F1, за да подобри представянето на задвижващите си системи. Това смята рейсдиректорът на Макларън Ерик Булие.
Японската компания се завърна в спорта през 2015 г. като доставчик на мотори за Макларън, но оттогава не може да предостави мощни и надеждни агрегати. За този сезон изглежда ситуацията няма да е по-различна, след като в предсезонните тестове в Хонда имаха много технически проблеми.
„Те се нуждаят само от едно нещо, което е да разберат състезателната култура на F1 и да я интегрират в компанията, каза Булие пред Аутоспорт.
– Имам предвид, че начинът, по който действаме във Формула 1, е воден изцяло от календара, от фиксирани цели, от определени дати, от напредък във времената на обиколка. Винаги се опитваме да намерим най-доброто решение възможно най-бързо. В спорта, ако не въведеш ъпгрейда си за първото състезание, в него ще си никъде.“
Според Булие запазването на основната база на компания в Япония пречи на работата в Хонда, тъй като това води до забавяне на операциите за стандартите на модерната Формула 1.
„Затова Мерцедес е базиран в Англия и предполагам, че те изличат полза от това, каза още французинът. – Доставката на компоненти от другите компании ни излиза два пъти по-скъпо спрямо Хонда, но те идват 3, 4, 5 пъти по-бързо.“