Един ден след края на официалните предсезонни тестове, в понеделник, 11 дни преди началото на уикенда в Мелбърн, отборът на Испания Рейсинг започна подготовката си със своята нова кола. В Барселона испанците направиха своя първи шейкдаун с новата F112, който бе официално представен на 21 февруари в интернет.
Както се очакваше, бе необходим почти цял ден преди колата да се появи на пистата. F112 напомня доста поне на външен вид на своя предшественик, който бе еволюция на модела от 2010 г., развит от Далара. Все пак носът подобно на повечето коли от последно поколение е стъпаловиден.
Пред очите на Педро де ла Роса, Нараин Картикеян направи няколко обиколки в рамките на лимита за единия от двата разрешение PR-дни. Това бе облекчение за всички в екипа, след като на няколко пъти болида не успя да премине през краш теста на ФИА и дълго време не бе ясно, дали отборът въобще ще успее да участва на първия старт в Мелбърн.
След моментния успех обаче зад кулисите цареше сериозен хаос. Годишният наем за щаб квартирата в Мадрид, където все още не е сформиран пълен технически екип, възлиза на 800 хил. евро. Парите обаче не са най-сериозния проблем на собствениците от Thesan Capital, a посредствения екип от безработни бивши техници и механици във Формула 1, които са последната надежда за HRT след раздялата с Колин Колес.
„Колата изглежда фантастично“, бе мнението на тест пилота Дани Клос, който обаче вероятно няма скоро да има възможност да се качи в нея.