След два старта Себастиен Ожие впечатли още повече екипа на Фолксваген със скоростта и темпото си, като освен това бе пръв в клас S2000 в Монте Карло и Швеция. На французина сега предстои надпреварата в Мексико, която е напълно различна от предходните два старта. Състезанието е на сериозна надморска височина, където въздухът е доста разреден, а отсечките са на чакъл.
– Развитието на събитията в първите кръгове от сезона бе продиктувано от зимните условия, а сега идва съвършено различно предизвикателство в праха на Мексико – коментира моторспорт директорът на Фолксваген Крис Нисен. – Температурите достигат 30 градуса, качваме се на над 2000 метра надморска височина и това поставя колите под сериозно натоварване. Ще продължим да събираме опит, който да вложим в Поло R WRC за догодина.
За Мексико отборите правят специални настройки на моторите си, тъй като там се губят до 20% от мощността. Ожие обаче не разчита изцяло не тях.
– Налага се да се адаптираме към това като пилоти – заяви той. – Заради високите температури пием много вода, така че концентрацията ни да не пострада в отсечките. Целта ни ще е възможно най-добър финал, като се имат предвид разликите в представянето спрямо WRC-колите. Това ще ми е първо рали на чакъл с Шкода Фабия S2000. Автомобилът вървеше наистина чудесно в Швеция, така че се надявам тези условия да му паснат още повече. Освен това обичам такъв тип настилка.
Кевин Абринг ще е до французина в Мексико с новия си навигатор Фредерик Миклот.
– За мен състезанието е напълно ново. Затова тренировките ще са особено важни. Това ще е и първият ми старт с Фреди. Правихме изпитания заедно през последните седмици и оптимизирахме бележките си. Чакълът е добра настилка за мен, имам опита от френския шампионат на такава повърхност през 2010 г. – коментира Абринг.