През миналата година отборите използваха свободно изпускателните системи, за да подобрят аеродинамичното притискане на колата. През тази година обаче обдухването на дифузьора вече е забранено. В регламента бяха направени поправки, които точно да определят възможното местоположение на ауспусите. Всички отбори се хвърлиха да измислят нови решения, като досега бе въпросително, колко от тях са легални.
След днешните задължителни прегледи в бокса на ФИА обаче стана ясно, че всички системи са легални.
„Нормално е да има дискусии, при положение, че има различни интерпретации на правилата“, обясни днес Чарли Уайтинг. Според слуховете отново има отбори, които използват изгорелите газове, за да генерират аеродинамично притискане.
„През миналата година правилата бяха прости. В тях бе написано само, че всяка кола не може да разполага с повече от две ауспухови тръби. Сега това правило бе конкретизирано. Нашата цел бе да не се създава допълнителен аеродинамичен ефект посредством ауспусите. Разбира се инженерите са решили въпроса по различен начин. Всички системи, които сме проверили до този момент, отговарят на правилата. Трудно е да определим, до колко всяка една система създава аеродинамичен ефект. Целта на правилото бе да не ни се налага да грижим за това. Въпросът е системите да отговарят на регламента, като смятаме, че ако това е така, ефекта е пренебрежим. Днес всички бяха в рамките на правилата.“