Ферари вероятно ще използва идеи, въплатени в колата на Заубер при своя първи оптимизиран пакет на разочароващия F2012, който ще се появи на пистата вероятно през май в Испания.
„Няма съмнение, че те (Заубер) бяха по-бързи от нас“, заяви Фернандо Алонсо след финала на състезанието, в което той празнува първата си победа за сезона в Малайзия.
Така в италианското списание Autosprint се появи интересен колаж на осъвременената кола, която е наречена „Ferrauber“, обяснявайки, че задната част на колата ще е доста близка до тази на впечатляващия C31.
В същото време в Ред Бул още в края на предсезонните тестове Ейдриян Нюи използва подобно решение като на Заубер в задната част на RB8. Според слуховете това решение на швейцарците е на границата да наруши духа на забраната на обдухваните дифузьори, но бе одобрено от ФИА.
„Не сме в позицията да кажем, колко точно аеродинмично влияние има всяка индивидуална система“, обясни техническият делегат Чарли Уайтинг. „Следвателно е невъзможно за нас да кажем, това е прекалено или това е ОК. Целта на новите правила бе да не ни се налага да правим това.“
Така след Ред Бул, сега Ферари изглежда ще е следващия голям отбор, който ще копира системата на малкия швейцарски тим. Предимството за италианците е, че Заубер използва двигател и скоростна кутия на Ферари.
Смята се, че скоростната кутия на италианците от последно поколение е по-тясна от миналогодишната. Според Autosprint кутиите на радиаторите на F2012 „Ferrauber“ също ще са подобни на тези на швейцарците.