Лотус решиха да не обжалват решението на стюардите от Китай, гласящо (за пореден път), че вече прословутата система на Мерцедес е легална. Протестът на тима от Енстън бе отхвърлен след разглеждане от длъжностните лица.
Четиримата стюарди проведоха дълго съвещание, обсъждайки въпроса както с подалите протеста технически директор и шеф операции на пистата на Лотус Джеймс Алисън и Алан Перман, така и с шефа на Мерцедес Рос Браун и технологичния директор на тима от Бракли Джеф Уилис. На него присъства и техническият делегат на ФИА Джо Бауер, като в крайна сметка стюардите отсъдиха, че всичко е наред по отношение на F1 W03. На представителите на Лотус е напомнено, че имат право да обжалват решението, но от тима не възнамеряват да го правят.
В решението си стюардите посочват причините, поради които са потвърдили легалността системата на Мерцедес. Според тях устройството отговаря на изискванията на правилника, тъй като е напълно пасивно и не се задейства пряко от пилот – то се включва при използване на DRS-а.
В полза на Мерцедес е повлиял и изтъкнатият от тях факт, че множество отбори са модифицирали елементите на задните си крила, за да увеличат ефекта от DRS. Според Браун и Уилис тяхното нововъведение просто е още едно изражение на този тип разбиране на правилата.
За пореден път бе посочен и фактът, че от Бракли изрично са се допитали до ФИА още в процеса на разработка на системата, за да са сигурни, че тя ще е легална.