Продажбите на Audi в световен мащаб продължават да нарастват. През месец май производителят от Инголщат е продал с 14,6% повече автомобили в сравнение със същия период на миналата година: общо 94.900. Така продадените Audi модели са 455.700; 21,7% повече. Така марката с четирите кръга отбелязва ръст на продажбите във всички региони. Най-значителен е ръстът на продажбите в Китай, Великобритания и САЩ.
„Марката Audi отбелязва значителен напредък на американския пазар по време на кризата“, отбеляза директорът на отдел продажби и маркетинг на AUDI AG, Петер Шварценбауер: „Въпреки оптимистичните ни очаквания, не предполагахме, че продажбите ще се реализират толкова добре. За цялата 2012 г. очаквам значително нарастване на пазарния дял.“
За първите пет месеца продажбите на марката на американския пазар са нараснали с 31,4% – 39.839 автомобила; през месец май продажбите отново нарастват с 22,7%.
Значително нарастване на продажбите се забелязва и на пазара във Великобритания. Това е третият по големина пазар за производителя. През месец май 8.892 клиенти са се решили за автомобил от марката Audi. Това са 26,6% повече от същия месец на предната година. 23,5% повече автомобили са продадени във Великобритания в сравнение с периода от януари до май 2009. Значителен ръст на продажбите се отбелязва и в Русия. През месец май данните за продажби са с 30,3% повече независимо от кризата. За първите пет месеца продажбите са 27,6% повече от периода януари- май 2009. На пазара извън Европейския съюз продажбите на марката Audi са нараснали с 11,4% на 190.300.
„В Европа ще постигнем успех и с модела А1. Поръчки за този модел се приемат едва от няколко седмици, а вече надхвърлят поръчките в сравнение с всички останали модели.“
А1 ще бъде на пазара в края на август и е предназначен само за европейския пазар.
В региона на Азия, водещ по продажби е Китай: 17.396. Ръстът на продажбите в сравнение с май 2009 е 39,9%. През първите пет месеца продажбите са 88.451. На всички останали пазари в региона, продажбите са повече от предната година. Данните за продажби са нараснали в Китай (+16,1%), Австралия (+17,5%) и Индия (+65,3%).