Ауди R18 e-tron Куатро остава начело четири часа след началото на тазгодишното издание на 24 часа на Льо Ман. Андре Лотерер бе сменен от Беноа Трелюе в началото на третия час, докато Алан Макниш предаде волана на своя хибрид на Том Кристенсен.
Колата с №2 обаче изгуби цяла обиколка малко след това. Кристенсен се оплака от трудности в управлението на автомобила си. При проверката механиците отстраниха прекалено много натрупала се гума и съответно нещата се оправиха, както обяви и осемкратният победител в 24-те часа малко, след като се върна на трасето.
Междувременно първият e-tron поддържаше аванса си, Лоик Дювал излезе втори с R18 Ултра №3, но скорошното му спиране в бокса позволи на Никола Лапиер да вземе мястото (Тойота TS030 Hybrid №7). По същия начин Себастиен Буеми спечели две позиции с втората Тойота и бе трети.
Завърналият се в най-прочутото състезание за издръжливост японски концерн атакува през четвъртия час и намали сериозно аванса на Трелюе начело. Буеми излезе втори в колоната и свали разликата от близо 2 минути до само 10 секунди! Това определено принуди Ауди да вдигнат темпото, за да опазят лидерството си. С близка скорост се движеше и Лапиер, което позволи на двете Тойоти да запазят второто и трето място след поредните спирания в бокса.
В LMP2 лидер продължава да е екипажът Жак Николе/Матийо Лайе/Оливие Пла с Морган-Джуд (ОАК Рейсинг). При GTE Pro вече води Ферари 458 GTC с Джанкарло Фисикела/Джанмария Бруни/Тони Виландер. Лидерът в GTE Am е непроменен – Порше 997 GT3 с Сет Нийман/Спенсър Пъмпели/Патрик Пиле.
Само един автомобил е обявен за официално отпаднал до момента – катастрофиралият с Марк Ростан на волана Гълф Лола-Нисан.