Цели четири екипажа ще представят М-Спорт в рали Уелс и ще се борят за престижно класиране в домашния старт на тима. Към От Танак и Евгени Новиков се присъединява връщащият се на трасе след тежка контузия Матьо Уилсън и южноафриканската звезда Ян Хабиг.
За Новиков това ще е трето излизане в надпреварата, като руснакът има огромно желание да покаже отново добра форма на чакъл. Титулярният му навигатор Денис Жироде все още се възстановява от контузиите, получени при лошото приземяване от скок във Финландия и до пилота този уикенд бележките ще диктува Илка Минор. За нея Евгени е трети състезател този сезон, след като досега работи с Хенинг Солберг и Манфред Щол.
– Имам добро предчувствие за това състезание. Пак съм с нов навигатор и се надявам всичко да е наред. Направихме тест преди ралито и нещата изглеждат чудесно. Не съм карал ралито по това време на годината и ще е интересно какво ще е времето – коментира Новиков.
Танак взе първите си победи в отсечки на асфалт в Германия, но не завърши надпреварата там. Сега ще се бори да демонстрира потенциала си в Уелс.
– Спечелихме тук през 2010 г. (в P-WRC), а миналата година пак постигнахме добър резултат. Сега състезанието е по-рано и това ще е ново предизвикателство. През 2005-та за последно се е провело толкова рано и е било доста сухо. Но това е Великобритания – всичко може да се промени за минути! – каза 24-годишният естонец.
Матьо Уилсън се връща, след като по-рано тази година счупи глезен и възстановяването му бе доста дълго. Той се е класирал винаги в топ 10 на състезанието досега в предишните си пет участия.
– Нямам търпение да тръгна по отсечките след успешните ни тренировки! Отне ми малко време да си върна ритъма за каране на чакъл, защото за последно съм се състезавал на такава настилка миналата година, пак в Уелс – каза Уилсън.
Новото лице в екипа е Ян Хабиг. Той дебютира във WRC на РАК Рали през 1994 г. и се класира осми тогава. Желанието да се представи на ниво сега е още по-голямо. По принцип Хабиг се състезава в южноафриканския рали шампионат с Форд Фиеста S2000 и ще е първият представител на родината си в историята на рали Уелс.