Световният рали шампионат най-после има промоутър. Световният съвет на ФИА потвърди официално новината, която бе съобщена на отборите още във Финландия преди близо два месеца.
Федерацията сключи споразумение със Спортсман Медиа Груп и Ред Бул Медиа Хаус да поемат ролята на глобален промоутър на WRC от 2013 г.
В изявлението на ФИА се казва, че основната цел на компаниите ще е да подобрят профила, репутацията и цялостната търговска стойност на шампионата, както и да работят по отразяването му чрез конвенционални методи и иновативни стратегии.
ФИА се старае също така да улесни екипите и да намали финансовото им бреме. Заради това за 2013 г. отборите ще трябва да участват в само едно състезание извън Европа, като се запазва минимумът от поне 7 надпревари.
От догодина също така настоящият шампионат за автомобили S2000 ще бъде заменен от WRC-2, включващ автомобили R5, R4 и S2000. Ще се формира отделна купа за група N, която ще е част от WRC-2.
Вместо PWRC ще има WRC-3 – за коли R3, R2 и R1. WRC академията пък се преименува на Junior WRC.