Изпреварванията през тази година на пистата в Южна Корея трябва да стават по-лесни от колкото през изминалата, когато за цялото състезание имаше общо 29 такива. За целта от ФИА са решили да удължат DRS зоната с 80 метра в сравнение с миналата година.
Това обаче не са единствените промени. Освен някои нови асфалтови зони за сигурност изкуствената трева на завой 13 е удължена до асфалтовото предпазно пространство. Бурдюрите на 18-ти завой са намалени във височина с 30 мм, като първият 1,5 м е директно премахнат. Подобрен е дренажът на изхода на питлейна и са поставени по-високи огради на 7-ми и 9-ти завой.
Потопът от 2010 г. явно няма да се повтори през този сезон. Предвижданията са за сухо време, като в неделния ден рискът от превалявания няма да надвиши 10%. Очаква се слънчево време и през трите дни, като за самото състезание се предвиждат температури от около 24 градуса, които до края му трябва да слязат до 20.
За петък и събота прогнозата е подобна, като се очаква много стабилно време без сериозни промени. В неделя за състезанието интересното е, че се очакват скорости на вятъра от 15 до 25 км/ч. Той обаче се очаква да е с постоянна посока от север, което не би трябвало да повлияе особено на болидите.