Пирели ще предостави на отборите твърди (с бели обозначения) и меки (жълто) смеси за Гран при на Индия.
Освен високите температури на въздуха (над 30 градуса) пистата Буд значително натоварва гумите. В началото на обиколката има няколко спускания и изкачвания, което упражнява вертикални сили върху гумите, а страничната сила при спиране в завой 4 е 3,6g. Главната права е повече от километър, което я прави една от най-дългите за сезона. Температурата на гумите в една обиколка е около 100 градуса, като в края на правата значително намалява.
Трасето има няколко бързи завоя, които оказват сериозно странично натоварване върху гумите. Един от тях е 10-ти, който наподобява завой 8 в Турция. Предна лява гума е подложена на 4g при ускорението за излизането от кривата. Освен това гумите са напълно натоварени за 6 секунди през този завой, което увеличава износването им.
През уикенда условията на трасето ще се променят, тъй като то не се използва често. Прашната писта води до превъртане на гумите, защото липсва прилепяне, което допълнително увеличава износването. Като цяло настилката е доста гладка, което също допринася за по-сериозно износване на гумите.
Пол Хембри обяснява избора на Пирели:
– Тази година знаем повече за пистата и не направихме толкова консервативен избор. Твърдите и меките гуми са точният баланс между представяне и издръжливост. Трасето е едно от най-тежките за гумите през втората половина на сезона. Също така е последното, на което ще видим комбинацията от хард и софт, която използвахме в Барселона, Великобритания и Япония. Дизайнът на пистата Буд беше направен с цел да насърчи изпреварванията, което е и философията на нашите гуми. Можем да се подготвим за състезание, изпълнено с действие в тази решаваща част от сезона.