Отборът на Испания Рейсинг е оценен на 40 млн. евро от собствениците от Thesan Capital. Това съобщава в своя статия испанския вестник AS. С тази сума може да бъде погасен дълга към Banco Popular, която даде парите за придобиването на отбора преди 16 месеца. Но какво би получил един потенциален купувач за 40 млн. евро? Място на решетката, остаряла техника и отборна структура без дизайнерски отдел.
Именно заради това изглежда, че няма особен интерес към екипа. Именно заради това от Thesan Capital са решили да се обърнат към Китайската федерация по моторни спортове. Дори ще бъде гарантирано място на Кинг-Хуа Ма, ако се намерят спонсори от Китай. Собствениците са си дали срок до 2 декември да намерят инвеститор, в противен случай в средата на следващия месец отборът ще бъде разпуснат.
От AS рисуват драматична картина на актуалната ситуация в екипа. Според вестника техническите проблеми на Педро де ла Роса в Индия, където се счупи спирачния диск на колата му и този на Картикеян в Абу Даби, „спомогнал“ за зверската катастрофа с Нико Розберг, се дължали на некачествени материали. Много от частите в F112 се използвали много по-дълго от приемливото време. От ръководството обмисляли моменталното оттегляне от шампионата, но до момента не било направено, за да не бъдат нарушени подписаните договори.