Тата Къмюникейшънс вече почти цяла година са глобален партньор на Формула 1, след като сключиха договор със спорта през февруари 2012 г. и са изключително доволни от постигнатото до момента в работата с Гран при, заяви главният изпълнителен директор на компанията Винод Кумар в интервю за Уол Стрийт Джърнъл. Фирмата е една от повече от 100 в състава на холдинга Тата Груп и за нея е особено важна разпознаваемостта на марката, както и да бъде възприемана като самостоятелна въпреки връзките с концерна.
– Наистина имахме нужда да се свържем с организация, чрез която да демонстрираме технологиите си и която да ни даде видимост на бранда. F1 бе перфектният избор в това отношение. Изключително съм доволен от начина на развитие на ситуацията и от двете страни – заяви Кумар.
Той подчерта, че не е бил фен на спорта преди сключването на договора, но постепенно – наблюдавайки надпреварите – е започнал да оценява нивото на шампионата:
– Човек не може да не се възхити на вложените технологии. Когато си там, всъщност няма значение дали си запалянко. Казвал съм на екипа си, че всичко там на практика е урок за нас. Това е особено важно, защото когато продаваме нещо, използваме вече придобития опит.
Тата Къмюникейшънс претърпяха доста промени в периода си на работа с Формула 1. Понастоящем услуги се доставят на 1600 провайдери в около 50 000 предприятия по цял свят.
– Бизнесът ни е да доставяме комуникационни решения за бизнеса, независимо дали става дума за телекомуникационни компании или международни корпорации. В момента Индия е най-големият ни пазар с около 25% от приходите, САЩ и Канада заедно имат дял от 18%, така че там е най-сериозната концентрация на хора за нас – каза още Кумар.